Često postavljana pitanja

Da li su parfemi original?

Svi parfemi koje možete pronaći na našem sajtu su isključivo original. Svaki parfem ima uvoznu deklaraciju na kojoj možete videti zemlju porekla uvoza i ime proizvođača. Proizvodi imaju svu neophodnu carinsku i sanitarnu dokumentaciju i odobren je njihov promet od strane nadležnih institucija.

Zašto parfem miriše drugačije nego što sam navikao/la?

Postoji mogućnost da proizvođači nakon određenog vremena proizvodnje reformulišu određeni parfem što može uticati na njegov miris, projekciju i auru. Ovakve situacije se dešavaju jer dolazi da zakonske zabrane određenih  sastojaka u parfemima ili zbog odluke da proizvođač iz nekog razloga promeni svoj proizvođački proces.

Da li uz parfem dobijam fiskalni račun?

Uz svaku kupovinu na našem sajtu dobijate fiskalni račun.

Zašto batch code ne funkcioniše na sajtovima poput checkfresh ?

Sajtovi poput checkfresh i checkcosmetic nemaju integraciju baze podataka sa proizvođačima u realnom vremenu već izlistavaju datume proizvodnje na osnovu unapred definisanih parametara. Svaka cifra u batch code-u predstavlja određenu informaciju vezanu za artikal i ukoliko proizvođač izmeni format batch code-a sajtovi poput checkfresh-a neće biti u mogućnosti da prikažu datum proizvodnje artikla.

Da li mogu da vratim parfem?

Nakon kupovine imate zakonsko pravo da vratite parfem u narednih 14 dana ukoliko se iz nekog razloga predomislite. Parfem mora biti u izvornom neoštećenom stanju i ne sme biti otvaran,korišćen niti sme imati skinut celofan. Potrebno je popuniti obrazac za odustanak i poslati na podrska@arola.rs. Obrazac je moguće preuzeti sa ovog linka